Recenze a trailery k seriálům

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 57

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 69

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 81

Futurama - okno do budoucnosti

Futurama - okno do budoucnostiV letech 1999 až 2003 dal Matt Groening, autor legendárního seriálu o rodině Simpsonových, a jeho spolupracovník David Cohen život novému seriálu s názvem Futurama. Ve čtyřech sériích líčí životy zaměstnanců doručovatelské společnosti. Děj se odehrává v roce 3000. Ve svých začátcích musel seriál Futurama čelit veliké konkurenci, které podlehl a byl ukončen. V roce 2006 si však americká televizní stanice vyžádala další epizody. Oblíbenost Futuramy stoupala a nyní už byly dokonce natočeny čtyři celovečerní filmy inspirované tímto seriálem. V Česku můžete seriál Futurama sledovat od roku 2009 na Prima Cool nebo online prostřednictvím internetu.
celý článek komentářů (0)

How I met your mother aneb Jak jsem poznal vaši matku

How I met your mother aneb Jak jsem poznal vaši matkuOd dob světového úspěchu amerického seriálu Přátelé jsme museli čekat až do roku 2005 na podobný fenomén. Tím se stal rovněž seriál americké produkce známý pod zkratkou HIMYM. Zajímavé je, že mezi českými diváky získal popularitu ještě dříve, než ho uvedla některá z tuzemských televizních stanic. How I met your mother se do češtiny překládá doslova – Jak jsem poznal vaši matku.
celý článek komentářů (0)

Simpsonovi

SimpsonoviSimpsonovi - dnes již kultovní seriál, na jehož motivy jsou vytvářena další díla amerických scénáristů, představoval ve své době obrovskou novinku. Také proto se Simpsonovým dostalo vysoké popularity téměř ve všech zemích světa. Ostatně, příběhy bláznivého Homera, úzkostlivé Marge a jejich nezbedných dětí se i dnes těší velké oblibě. Patříte také vy k fanouškům springfieldské rodinky?
celý článek komentářů (0)

The Big Bang Theory (Teorie velkého třesku)

The Big Bang Theory (Teorie velkého třesku)Co s čtveřicí zapálených fyziků udělá atraktivní blondýna, která se přistěhuje do protějšího bytu? Nejen odpověď na tuto otázku se dozvíte v novém americkém sitcomu The Big Bang Theory (v češtině Teorie velkého třesku), který před vámi odhalí mnohá z tajemství fyzikálního světa, ale také světa vztahů, přátelství a lásky.